»Verujem v to, da gledališče raziskuje samega sebe, gledališče je še vedno v kondiciji, ker vidim, da je toliko ustvarjalcev in kreativnih ljudi, ki želijo ustvarjati. Ne nastopati, ampak ustvarjati.«
»Otrok ima izjemno senzibilno, skorajda lasersko natančno percepcijo in vidi skozi srce, zato mu moramo dovoliti, da sam raziskuje in sproti ustvarja.«
»Stik gledalca in igralca je tisti čudež, zaradi katerega kljub vsem novim medijem ustvarjamo gledališče.«
»Na program smo želeli umestiti predvsem predstave avtorjev, ki so v zadnjih desetletjih pri nas največ ustvarjali, da smo skozi nabor zajeli to, kar se nam zdi, da nas najbolje predstavlja.«
»Ogled predstav prek spleta seveda ni enakovreden doživetju, ki ga ponuja obisk gledališča, saj predstav ne ustvarjajo le igralci, temveč tudi gledalci.«
»Veliko je preklinjanja, golote, nasilja. Verjamemo, da ni nujno, da je tako. Naše društvo povezuje ustvarjalce, ki si želijo ustvarjati onkraj takšne poetike«
»Otrokom gledališče ni le v zabavo, ampak jim v tem divjem času predstavlja nujo.«
»Dostikrat se gledališče v javnem prostoru gleda kot nekaj, kar ni tako resno, zato se verjetno tudi ne jemlje tako resno. Pogosto so predstave zunaj, na ulici in trgih zabavne, komične, dostikrat lahko izpade, da ni veliko znanja za njimi in veščin, ampak da gre samo za lahkotno zabavo, obenem pa se na ulici zgodi marsikaj, tudi resne, družbenokritične predstave.«
»Ta lokalizacija je ključna za gledališče, ker lahko umeščamo stvari, čeprav se morda ne zdijo resnične. V gledališču se večkrat počutimo ali pa prevladuje mišljenje, da se igramo, jaz pa bi rada poudarila, da je vse popolnoma zares.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju